W Diablo 3 Reaper Of Souls od patcha 2.1.0 dostępne są klejnoty legendarne, które można zdobyć na głębokich szczelinach. Klejnoty legendarne przypisane są do konta (nie można przekazać innemu graczowi). Klejnoty legendarne można umieścić w biżuterii w której znajduje się gniazdo (pierścienie, amulety).
Egzekutor (ranga 1 klejnotu) • Zwiększa obrażenia zadawane przez towarzyszące ci stworzenia o 15,00%. • Towarzyszące ci stworzenia otrzymują 25% mniej obrażeń. (Wymaga rangi 25)
Gogok Szybkości (ranga 1 klejnotu) • Przy trafieniu 50,0% szans na otrzymanie wzmocnienia „Szybkość”, które zwiększa szybkość ataku o 1% na 4 sek. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 15 razy. • Za każdy poziom kumulacji Szybkości otrzymujesz premię 1% do redukcji czasu odnowienia. (Wymaga rangi 25)
Kamień Pomsty Zeia (ranga 1 klejnotu) • Zadawane przez ciebie obrażenia zostają zwiększone o 4,00% za każde 10 metrów, które dzielą cię od trafionego przeciwnika. Obrażenia mogą wzrosnąć maksymalnie do 20,00% w odległości 50 metrów. • 20% szans, że cios ogłuszy przeciwnika na 1 sek. (Wymaga rangi 25)
Klejnot Skutecznej Toksyny (ranga 1 klejnotu) • Zatruwa wszystkich trafionych przeciwników zadając im 2000% obrażeń od broni przez 10 sekund. • Wszyscy zatruci wrogowie otrzymują 10% więcej obrażeń ze wszystkich źródeł ataku. (Wymaga rangi 25)
Mirinae, Łza Gwiezdnej Tkaczki (ranga 1 klejnotu) • Przy trafieniu 15% szans na porażenie pobliskich wrogów i zadanie im obrażeń od mocy świętej równych 2000% obrażeń od broni. • Co 5 sekund Porażasz pobliskiego przeciwnika. (Wymaga rangi 25)
Moratorium (ranga 1 klejnotu) • 25% wszystkich odniesionych obrażeń zostaje rozłożone w czasie na 3,00 sek. • Przy zabiciu przeciwnika 10% szans na wyzerowanie wszystkich rozłożonych w czasie obrażeń. (Wymaga rangi 25)
Ożywczy Klejnot (ranga 1 klejnotu) • Zmniejsza wszystkie otrzymane obrażenia o 30,0%, kiedy postać znajduje się pod wpływem efektów ograniczenia kontroli. • Regenerujesz 20% maksymalnej wartości życia, jeśli znajdziesz się pod wpływem efektów ograniczenia kontroli nad postacią. (Wymaga rangi 25)
Siła Prostoty (ranga 1 klejnotu) • Zwiększa obrażenia zadawane przy użyciu podstawowych umiejętności o 25,00%. • Podstawowe umiejętności leczą cię, przywracając przy trafieniu 2% maksymalnej wartości punktów życia. (Wymaga rangi 25)
Stymulator Bólu (ranga 1 klejnotu) • Trafienia krytyczne wywołują u przeciwnika krwawienie, co sprawia, że odnosi on obrażenia fizyczne równe 1200,0% obrażeń od broni przez 3 sek. • Ogarnia cię Krwawa Żądza, która zapewnia premię 3% do szybkości ataku za każdego krwawiącego wroga znajdującego się w promieniu 20 m. (Wymaga rangi 25)
Taeguk (ranga 1 klejnotu) • Po wykorzystaniu podstawowego zasobu zyskujesz premię 0,5% do zadawanych obrażeń na 3 sek. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 20 razy. • Zyskujesz 0,5% premii do pancerza za każdy poziom kumulacji. (Wymaga rangi 25)
Wieniec Błyskawic (ranga 1 klejnotu) • Przy trafieniu 15% szans na utworzenie Wieńca Błyskawic, który zadaje obrażenia od błyskawic równe 600,0% obrażeń od broni na sekundę 1-2 pobliskim wrogom przez 3 sek. • W czasie działania Wieńca Błyskawic zyskujesz premię 25% do szybkości ruchu. (Wymaga rangi 25)
Zmora Potężnych (ranga 1 klejnotu) • Po zabiciu grupy potworów elitarnych zadajesz obrażenia zwiększone o 20% przez 30,0 sek. • Zwiększa obrażenia zadawane przeciwnikom elitarnym o 15,0%. (Wymaga rangi 25)
Zmora Uwięzionych (ranga 1 klejnotu) • Zwiększa obrażenia zadawane celom pod wpływem efektów ograniczających kontrolę o 15,00%. • Otacza cię aura, która zmniejsza szybkość poruszania się przeciwników w promieniu 15 metrów o 30%. (Wymaga rangi 25)
|